سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش صحیح ریمو اکستنشن مو

رÛ?Ù?Ù? اکستÙ?Ø´Ù? Ù?Ù?

زمانی که تصمیم به انجام اکستنشن مو برای خود می‌گیرید ممکن است به نحوه ریمو اکستنشن مو فکری نکنید. حتما روزها طول کشیده تا آرایشگاه موردنظر، و رنگ موی مناسب برای اکستنشن خود را انتخاب کنید. اما به این که چگونه آن را از روی موهای خود بردارید فکر نکرده باشید.

باید بدانید که هر عمل زیبایی که انجام می‌دهید راه برگشتی به حالت طبیعی خود دارید یا خیر. همچنین فکر کنید که به مرور زمان موها شما رشد می‌کند و موهای اکستنشن به سمت پایین می‌رود. با این موضوع، زیبایی موهای شما کاسته می‌شود.

البته بهتر است برای ریمو اکستنشن مو به آرایشگاه معتبری مراجعه کنید تا فردی با تجربه در کار  اکستنشن مو  ، بدون آن که صدمه‌ای به موهای شما وارد شود این کار را برای شما انجام دهد. برای این کار نیاز به دقت و حوصله کافی دارید. بهتر است در پایان یک روز کاری سخت آن را انجام ندهید. بی حوصلی شما ممکن است به باعث شود مقداری از موهای خود را بر اثر بی دقتی از دست بدهید.

ریمو اکستنشن مو در خانه

اگر به هر دلیل مایل بودید این کار خودتان در خانه انجام دهید ما شما را راهنمایی می‌کنیم. اما تضمینی برای سلامت موهای شما نداریم. این راه برای اکستنشن‌های حرارتی قابل انجام است. به کمک یک استون می‌توانید این کار را انجام دهید. البته دقت کنید استون شما باید استون خالص باشد تا برای کار ریمو اکستنشن مناسب باشد. این کار ممکن است بسته به حجم موهای اکستنشن شما حدود نیم ساعت طول بکشد.

دستکش به دست کنید و به کمک انگشتان دستتان استون را بر روی چسب اکستنشن بکشید. سعی کنید همه قسمت بالایی متصل شده آن را به استون آغشته کنید. این کار را به آرامی و حوصله ادامه دهید تا اکستنشن از روی موهای شما جدا شود.

روش بهتری نیز برای این کار وجود دارد. امروزه ریموورهای متنوعی برای این کار در بازار موجود هستند. این ریموورها مانند محلول استون هستند که مخصوص جدا کردن چسب اکستنشن از روی موها است. با آغشته کردن چند قطره از این محلول بر روی محل اتصال اکستنشن و مو متوجه خواهید شد که چسب بین آن‌ها به راحتی جدا می‌شود. این محلول کار شما را آسان‌تر و سریع‌تر از روش کار با استون می‌کند.

نکاتی برای این کار

تمامی مراحل این کار را باید با دقت کافی انجام دهید تا صدمه‌ای به ریشه یا ساقه موهای خود نرسانید. در صورتی که احساس خستگی می‌کنید یا انرژی لازم را برای این کار ندارید، ریمو اکستنشن مو را به وقت دیگری موکول کنید، یا وقت آرایشگاه رزرو کنید تا این کار را با خیال راحت‌تری انجام دهید.

قبل از ریمو کردن حتما موهای خود را توسط شانه مخصوص مرتب کنید تا گره‌های آن باز شود. با این کار از کنده شدن یا شکسته شدن ساقه موهای خود جلوگیری می‌کنید. همچنین گره خوردن موها باعث می‌شود در هنگام جدا کردن آن موهای شما از ریشه کنده شود.

بعد از مرتب کردن موها، آن‌ها را توسط یک کلیپس بالای سر خود ببندید و تنها قسمتی را که می‌خواهید ریمو اکستنشن انجام دهید را آزاد کنید. بهتر است موی اکستنشن شده را هم توسط کلیپس جداگانه‌ای ببندید.

در صورتی که اکستنشن شما به روش دوخت باشد، برای جداسازی نخ از مو، از قیچی مانیکور یا سوزن استفاده کنید. به کمک دو دست جای نخ را پیدا کنید و آن را از مو جدا کنید. سپس اکستنشن را از مو به آرامی جدا کنید تا موهای شما از ریشه کنده نشود. برای قیچی کردن نخ اکستنشن بهتر است از فرد دیگری کمک بگیرید تا موهای خودتان را برش ندهید.

پس از جدا کردن کامل موهای اکستنشن از موهای طبیعی، لازم است موهای خود ا بشویید تا اثرات استون یا ریموور از روی پوست سر و موهای شما حذف شود.